تحصیل در کانادا

ساخت وبلاگ

دبیرستان های منیتوبا

تحصیل در دبیرستان های منیتوبا

مدرسه ی پمبینا(Pembina):

معرفی مختصر

مدرسه ی پمبینا (Pembina) یکی از دبیرستان های منیتوبا این افتخار را دارد که دانش آموزان از مهد کودک تا کلاس 12 را میپذیرد. حداقل سن دانش آموزان برای برنامه ی اقامت با خانواده ی کانادایی 12 سال است. دانش آموزانی که سنشان کمتر از 12 سال است باید با یک والد یا یک عضو خانوادگی زندگی کنند که از آنها مراقبت کند ( لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با دانش آموزانی که در برنامه های اقامتی شرکت نمیکنند بدست آورید).

فارغ التحصیلی از مقطع دبیرستان برای دانش آموزان بین المللی امکان پذیر است و مدرک اعطایی این دبیرستان در کانادا و سرتاسر جهان شناخته شده است تحصیل در کانادا.

دوره های آموزشی در حوزه هنر های انگلیسی زبان، زبان انگلیس به عنوان زبان دوم، علوم، علوم اجتماعی، ریاضیات، علوم کامپیوتر، آموزش های تجاری، تربیت بدنی، زبان های دیگر (فرانسوی، اسپانیایی و ژاپنی)، هنرهای زیبا (رقص، تئاتر، موسیقی، هنر، تولید فیلم)، هنرهای فنی و صنعتی و خیلی چیزهای دیگر. برنامه های ویژه مانند یادگیری حرفه ای زبان فرانسه، برنامه ریزی پیشرفته، برنامه ی ویژه دانش آموزان با استعداد ، آکادمی های والیبال و بسکتبال، آکادمی هاکی و برنامه ی ورزشی و هنر نیز برای دانشجویان بین المللی در دسترس هستند.

جزئیات این برنامه:

سال تاسیس این برنامه: 1995 میلادی

نوع برنامه های ارائه شده: تمام وقت، نیمسال اول، کوتاه مدت

برنامه های تخصصی: یادگیری زبان فرانسوی،  پذیرش خاص

زبان تدریس: انگلیسی، فرانسوی

تعداد کل مدارس: 34

تعداد دبیرستان برای دانشجویان بین المللی: 4

مجموع دانش آموزان: 13800 نفر

تعداد دانش آموزان بین المللی: 200 الی 250 نفر

دانشجویان بین المللی پذیرفته شده برای پایه های: مهد کودک تا پایه ی 12

نزدیکترین فرودگاه: فرودگاه بین المللی James Richardson در شهر وینیپگ

محل این مدرسه:

شهر وینیپگ پایتخت استان "دوستانه ی" منیتوبا است. جمعیت چند فرهنگی 720000 نفری بر اساس میراث مفتخر مهاجرت ایجاد شده است. وینیپگ در جنوب منیتوبا واقع شده است و توسط یک استان غنی و ماجراجو احاطه شده است. بیش از 110000دریاچه در مانیتوبا وجود دارد که هر ساله هزاران نفر از سراسر جهان از فعالیتهایی چون ماهیگیری، شنا، قایقرانی، اسکی روی آب و ... لذت می برن تحصیل در کانادا

مدارس Pembina در گوشه جنوب غربی شهر وینیپگ قرار دارد. دانشگاه مانیتوبا (U M) در اطراف Pembina  واقع شده است که یک محیط علمی برای جامعه و مدارس این شهر ایجاد می کند.  دانشگاه منیتوبا بزرگترین دانشگاه در مانیتوبا و قدیمی ترین در غرب کانادا است. انجمن مدارس پمبینا عمدتا یک منطقه مسکونی است و سریعترین منطقه ی رو به رشد وینیپگ است. توسعه ی خانه های جدید همچنان همراه با تمام حمایت های لازم برای حفظ جمعیت رو به رشد ادامه دارد. این بخش از وینیپگ به سرعت دارد تبدیل به "مرکز خرید" در وینیپگ می شود و هیجان همچنان با افتتاح فروشگاه هایی مانند Ikea ادامه پیدا می کند.

نحوه ی استقرار:

از زمانی که این برنامه( در سال 1995) آغاز شد، مجموعه مدارس پمبینا خدمات برنامه ی زندگی با خانواده ی کانادایی (homestay) برای دانش آموزان بین المللی را ارائه می داده است . این مدارس بطور مجزا از دفتر برنامه های دانشجویان بین المللی مدرسه Pembina Trails مدیریت می شوند و کارکنان برنامه ی زندگی با خانواده ی کانادایی،  کارکنان Pembina Trails هستند. این مدارس یک هماهنگ کننده ی تمام وقت و دو خانواده ی همسایه را استخدام می کنند. کارکنان برنامه ی homestay با دانش آموزان، والدین و یا وکلای آنها، خانواده های کانادایی که با بچه ها زندگی میکنند و مسئولیت آنها را بعهده دارند، مدارس آنها و دیگر اعضای تیم دانش آموزان بین المللی مداوم در ارتباط هستند. این مدارس افتخارات زیادی در سطوح ارتباط با تمام سهامداران در برنامه ی homestay دارد.  نحوه ی استقرار برنامه ی homestay هر متقاضی به دقت مورد بررسی قرار می گیرد که آن جزئیات به آنها کمک می کند تا بهترین خانواده را از میان پایگاه داده یhomestay  انتخاب کنند که مناسب تمامی شرایط دانش آموز باشد. آنها افتخار می کنند که خانواده های متعددی در جامعه ی آماری خود دارند که از زمان شروع برنامه، میزبان دانشجویان بین المللی هستند. خانواده های homestay دانشجویان بین المللی خود را به عنوان اعضای خانواده خود می پذیرند و آنها را تشویق می کنند تا در تمام فعالیت های خانوادگی شرکت کنند. کانادا و همچنین سایر برنامه های سراسر آن براساس مهاجرت تعبیه شده است، خانواده های homestay این مدارس، تنوع زمینه های فرهنگی را منعکس می کنند. اگر چه که انگلیسی همیشه زبان ارتباطی در خانه است.

فعالیت ها:

مدرسه ی پمبینا افتخار این را دارد که یکی از چندین مدارس در کانادا است که میتواند "همیاران فعالیت ها" را بصورت تمام وقت استخدام کند. ما اهمیت تجربه ی دانش آموزان بین المللی در طول اقامتشان در کانادا را فراتر از کلاس درس می دانیم و درک می کنیم. همیاران این مدارس برنامه های مختلفی را سالیانه برنامه ریزی و اجرا می کنند که بر فرهنگ عمومی کانادا و به ویژه در فرهنگ "قلب کانادا" -یعنی وینیپگ - بازتاب می کند. تاکید ویژه بر فعالیت های زمستانی است که تجربه ی منحصر به فردی برای دانش آموزان از مناطق گرم جهان است. شما همچنین یک بخش عکاسی پیدا خواهید کرد که در آن شما می توانید تصاویری از فعالیت های سال تحصیلی فعلی را مشاهده کنید. همه ی این مدارس نیز انواع مختلفی از فعالیت های فوق برنامه و باشگاه ها را ارائه می دهند.

دبیرستان های ونکوور 

شهریه ها و آخرین مهلت درخواست:

تاریخ ورود:  سپتامبر هر سال برای نیمسال اول و ماه فوریه هر سال برای نیمسال دوم (پذیرش در طول سال امکان پذیر است)

آخرین مهلت درخواست: 1 مارس برای آغاز ترم در نیمسال اول ، 1 اکتبر برای آغاز ترم در نیمسال دوم

هزینه ی درخواست برای بررسی مدارک پذیرش: 200 دلار

شهریه ی یکسال کامل: 11000 دلار

شهریه ی یک ترم: 5500 دلار

هزینه ی سالیانه استقرار در خانواده ی کانادایی: 0

هزینه ی ماهانه ی زندگی در خانواده ی کانادایی: 700 دلار

هزینه سالانه بیمه درمانی: 300 دلار

هزینه نگهداری سالانه: 0

توجه: تمامی مبالغ بالا دلار کانادا هستند.

دبیرستان های ونکوور

 

مدرسه ی شهر Selkirk:

معرفی مختصر

دبیرستان های منیتوبا با برنامه ی دانشجویی بین المللی منحصر به فرد را در یک شهر کوچک و امن فراهم می کنند و فرصت های زیادی برای مشارکت در جامعه و تحصیلات دانشگاهی را برای متقاضیان تحصیل در کانادا را فراهم میکند. این برنامه خارج از برنامه ی جامع Lord Selkirk (یکی از بزرگترین دبیرستان های مانیتوبا با حدود 1200 دانش آموز) اداره می شود.  دانش آموزان جوان بین المللی در مدارس ابتدایی و متوسطه قرار می گیرند.  این دبیرستان برنامه های آموزشی علمی و حرفه ای به همراه برنامه های موسیقی استثنایی، مطالعات رایانه ای و کسب و کار، دوره های آموزشی پیشرفته و بسیاری از فرصت های ورزشی و هنری را ارائه می دهد تحصیل در کانادا

بیش از 200 دوره برای انتخاب وجود دارند، شامل طیف گسترده ای از علایق و نیازها. پشتیبانی برنامه ی (EAL* ) (انگلیسی به عنوان زبان دوم) و کلاس ها، برای همه ی دانش آموزان بین المللی در دسترس هستند. امکانات مدرن مدرسه شامل آزمایشگاه های رایانه ای پیشرفته، تئاتر به همراه 300 صندلی، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی کاملا مجهز ، مسیر پیاده روی و استادیوم است. کارکنان این مدرسه در محل حضور دارند، بنابراین دانش آموزان از دسترسی آسان به پشتیبانی و خدمات ما (از جمله کمک به زبان و پروسه ی آموزشی و همچنین مشاوره در خصوص نحوه تطبیق زندگی در یک خانواده ی کانادایی) لذت می برند. برای کمک به دانش آموزان بجهت استفاده از مهارت های زبان انگلیسی خود و تجربه درست زندگی و فرهنگ کانادایی، این مدرسه چندین رویداد را در طول سال اجرا می کند و دانشجویان را تشویق می کند تا در فعالیت های مبتنی بر مدرسه یا جامعه فعالیت کنند.

*English as an Additional Language

برنامه های تحصیلی در دبیرستان های منیتوبا

برنامه ی دبیرستان های منیتوبا یک برنامه دوستانه و شخصی است که بسته ی کاملی از : فرصت های علمی، فرهنگی و ورزشی - با تأکید قوی بر آموزش و پرورش و رشد شخصی- را ارائه می دهد. دانش آموزان متقاضی تحصیل در دبیرستان کانادا پیشرفت بزرگی در زبان انگلیسی ، همراه با خاطرات و دوستی های مادام العمر را تجربه خواهند کرد.

جزئیات این برنامه:

سال تاسیس این برنامه: 2000 میلادی

نوع برنامه های ارائه شده: یکساله تمام وقت، نیمسال اول، کوتاه مدت، کمپ تابستانی

برنامه های تخصصی: یادگیری زبان فرانسوی،  پذیرش خاص

زبان تدریس: انگلیسی، فرانسوی

تعداد کل مدارس: 15

تعداد دبیرستان برای دانشجویان بین المللی: 1

مجموع دانش آموزان: 4500 نفر

تعداد دانش آموزان بین المللی: 20 تا 35

دانشجویان بین المللی پذیرفته شده برای پایه های: 12-7

نزدیکترین فرودگاه: شهر وینیپگ، استان مانیتوبا

محل این مدرسه:

این مدرسه در شهر Selkirk - شهری تمیز، آرام و امن 10000 نفری – واقع شده است که در محیط روستایی آرام قرار دارد.  ارزش های ارزشمند جامعه آن را به محیط مناسبی برای ترکیب یادگیری و رشد شخصی تبدیل میکند. فاصله ی این مدرسه تا وینیپگ، پایتخت مانیتوبا ، 20 دقیقه است تحصیل در کانادا

وینیپگ بخاطر تنوع قومی و طیف وسیعی از جاذبه های تاریخی، هنری و آشپزی شناخته شده است. Selkirk خود یک شیوه اقتصادی از زندگی و فعالیت های فراوانی از جمله دوچرخه سواری، پیاده روی، گلف، اسکی، ماهیگیری یخی، اسکیت، اسکی روی برف و هاکی دارد. با توجه به ماهی هایی که در رودخانه Red – که در شهر جریان دارد- پیدا میشود، آنجا "پایتخت گربه ماهی آمریکای شمالی" نامیده می شود. مناطق اطراف Selkirk مکان های بسیاری برای ارائه دارند: دو پارک استانی: Oak Hammock Marsh و تالاب هایی که بسیاری از پرندگان و حیوانات وحشی درش زندگی می کنند؛ و جنوب Selkirk غنی از تاریخ است با Lower Fort Garry ( قلعه تاریخی ملی) و کلیسای St. Andrews  (قدیمی ترین کلیسای سنگی در غرب کانادا). یک مقصد توریستی مشهور، تنها 30 دقیقه رو به شمال، دریاچه ی وینیپگ است، یکی از بزرگترین دریاچه های جنوب کانادا (و 11 امین دریاچه ی بزرگ آب شیرین کره ی زمین) است. این دریاچه دارای بسیاری از سواحل زیبا، مناطق تفریحی و ماهیگیری است.

تحصیل در کانادا...
ما را در سایت تحصیل در کانادا دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا,تحصیل در دبیرستان کانادا, نویسنده : ghanbari highschoolatcanada بازدید : 298 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 12:26

چرا مدرک کارشناسی ارشد از کانادا؟

چرا مدرک کارشناسی ارشد از کانادا؟ 

آموزش در کانادا، چرا مدرک کارشناسی ارشد از کانادا؟ ، MBA، MSc، MS

کانادا آموزش با کیفیت بالا، پژوهش محور و مقرون به صرفه را ارائه می دهد که در سراسر جهان شناخته شده است. کانادا یک محیط امن، سالم، چند فرهنگی و پذیرای دانشجویان بین المللی است. کانادا یکی از بهترین کشورها برای زندگی است.  حدود 350،000 دانشجوی بین المللی در دانشگاه ها ،کالج ها و مدارس کانادایی در سال 2016 ثبت نام کرده اند. بسیاری از دانشگاه های کانادایی جز 100 دانشگاه برتر در سراسر جهان هستند.

در میان دانش آموزان بین المللی، متقاضی تحصیل در کانادا 34 درصد از چین، 14 درصد از هند، 6 درصد از فرانسه و کره جنوبی و 3 درصد از نیجریه هستند.

استان های انتاریو و بریتیش کلمبیا، استان هایی هستند که بیش از 65 درصد دانشجویان بین المللی را جذب می کنند.

درخواست برای Master of Science در کانادا

این دوره ی 2 ساله همانند دوره ی کارشناسی ارشد پژوهش محور در ایران میباشد که دانشجو برای فارغ التحصیلی باید پایان نامه یا (Master thesis) ارائه دهد تا بتواند در این مقطع فارغ التحصیل شود تحصیل در کانادا

برای پذیرش در دانشگاه کانادایی(برای دانشجویان کشورهای غیر انگلیسی زبان) ، شما باید نمرات یکی از آزمون های TOEFL, IELTS و یا سایر آزمون های زبان مورد تایید دانشگاه مورد نظر را داشته باشید. برخی از دانشگاه ها و رشته های خاص در دانشگاه های برتر ممکن است نیاز به نمرات GRE داشته باشند. گرفتن ویزای دانشجویی کانادا ساده تر از ویزای آمریکا و انگلیس است و همچنین هزینه تحصیل در مقایسه با ایالات متحده آمریکا کمتر است. اگر مدرک کانادایی دارید، اعتبار ویژه ای برای اقامت خود دریافت می کنید!

مشاوره برای اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل را می توانید از طریق موسسه ی اندیشه رهام تجربه کنید.

درخواست برای Master of Engineering در کانادا

این دوره ی 2ساله که مخصوص دانشجویان رشته ی مهندسی است، همانند دوره ی کارشناسی ارشد آموزش محور در ایران است، بمعنی این که الزامی به ارائه ی پایان نامه نیست.

دقت داشته باشید که از لحاظ فرصت شغلی هر دو مدرک در کانادا ارزش یکسان دارند و دارندگان این دو مدرک هر دو میتوانند وارد بازار کار شوند. اما دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری دارند معمولا باید در دوره ی کارشناسی ارشد خود، پایان نامه ارائه کرده باشند.

تحصیل در کانادا با مدرک لیسانس

بهترین دانشگاه های کانادا در مهندسی

در لیست زیر بهترین دانشگاه های کانادا را در حوزه ی مهندسی و فناوری (طبق رنکینگ تایمز 2018) ملاحظه میکنید:

  • University Of Toronto, Ontario
  • University Of British Columbia, Vancouver, BC
  • McGill University, Montreal, Quebec
  • University Of Waterloo, Ontario
  • University Of Alberta, Edmonton, Alberta
  • University Of Calgary, Alberta
  • McMaster University
  • Queens University, Kingston , Ontario
  • Simon Fraser University, Bubay, B.C
  • University of Montreal , Quebec
  • University Of Victoria, B.C
  • York University
  • Carleton University, Ottawa , Ontario
  • Concordia University, Montreal, Quebec
  • Dalhousie University
  • University of Ottawa
  • Universite DU Quebec
  • University Of Sakatchewan
  • University Of Weste Ontario
  • Laval University
  • University of Manitoba
  • Memorial University of Newfoundland
  • Université de Sherbrooke
  • University of Regina
  • University of Windsor
تحصیل در کانادا...
ما را در سایت تحصیل در کانادا دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا,تحصیل در دبیرستان کانادا, نویسنده : ghanbari highschoolatcanada بازدید : 330 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 12:26

تحصیل در کانادا تخصص ماست

چرا تحصیل در کانادا ؟

  • کسب مدارک تحصیلی که از لحاظ بین المللی مورد تایید هستند
  • بخشی از یک جامعه چند فرهنگی و فراگیر میشوید
  • از جوامع سالم و ایمن میتوانید لذت ببرید
  • دیدگاه جهانی خود را گسترش میدهد
  • از فرصت های احتمالی مهاجرت میتوانید برای اخذ اقامت دائم خود و خانواده استفاده کنید

امکانات مدارس کانادا :

  • کلاس های با اندازه ی متناسب که فرصت آموزشی برنامه ریزی شده اجرایی شود
  • یادگیری تجربی
  • آموزش با کیفیت

      بیایید خارج از گود فکر کنیم ...

  1. تفکر انتقادی را توسعه دهید 2. تمرکز بر تجربه فردییادگیری تجربی بدون هدایت 4.یک چشم انداز جهانی را پرورش دهید تحصیل در کانادا

            2 دوره در هر ترم               هرترم = 10 هفته

تا چه زمانی می خواهید کاستی های سیستم آموزشی رو با فرستادن فرزندانتون به کلاس های آموزشگاه های آزاد و با هزینه های سرسام آور جبران کنید ؟

ما یک راه حل فوق العاده به شما پیشنهاد میکنیم که میتونه علاوه بر رفع نگرانی شما در خصوص آموزش فرزندانتون،آینده اونها رو تضمین کنه ....

همه ی شرایط استثنایی زیر رو سازمان مهاجرتی اندیشه رهام برای خانواده هایی که دغدغه ی تحصیل و آینده ی فرزندانشون رو دارند در کشور کانادا فراهم خواهد کرد. اما دو تا نکته وجود داره که سازمان ما رو از مراکز دیگه متمایز کرده :

  1. هیچ هزینه ای بابت فرایند پذیرش از شما اخذ نخواهد شد
  2. پروسه اخذ ویزا در کمترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت

و خبر خوب سوم اینکه بچه های شما بعد از اتمام دوره ی دبیرستان میتونن براحتی پذیرش دانشگاه های کانادایی و بین المللی رو بدست بیارند وشانس بورسيه تحصيلي خودشون رو دو چندان کنند.

مزایای کوتاه مدت برای متقاضیان تحصیل در دبیرستان کانادا:

  • مشارکت بهتر دانشجویان
  • تسلط بر مهارت های پایه
  • افزایش موفقیت دانش آموزان
  • محیط کلاسی جامع
  • اخلاق بهتر معلم با دانش آموز
  • حس کردن جامعه

مزایای بلند مدت برای متقاضیان تحصیل در دبیرستان کانادا:

  • میزان نگهداری بالاتر
  • کاهش یافتن نابرابری آموزشی
  • آمادگی بهتر دانشگاهی
  • گرد هم آمدن تابعیت های جهانی
  • افراد دارای اعتماد به نفس
  • مسئولیت اجتماعی بیشتر

* بیش از 35 کشور توسط جامعه دانشجویان بین المللی ما نشان داده می شوند .…

   تحصیل در کانادا تخصص ماست

 

تحصیل در کانادا چگونه است ؟

پروسه ی درخواست دانشجویان بین المللی 2019-2018:

قدم اول:

  • پر کردن فرم درخواست دانشجویان بین المللی.
  •  کپی از گذرنامه و ترجمه ی ریزنمرات 2 سال اخیر خود را ضمیمه کنید.
  • هزینه درخواست 250 دلار را توسط موسسه به حساب مدرسه ی مورد نظر پرداخت کنید.

قدم دوم:

اگر درخواستتان کامل باشد، شما دریافت خواهید کرد:

  • اطلاعات / ایمیل خوش آمدید.
  • پیش نویس صورتحساب.

قدم سوم:

ظرف دو هفته پس از دریافت صورتحساب پیشنهادی ، از سمت مدرسه، هزینه تحصیل 2500 دلار را پرداخت کنید.

  • زمانی که هزینه ی تحصیل ( 2500 دلار) به حساب مدرسه واریز شد، نامه رسمی پذیرش و صورتحساب اصلاح شده ( که مبلغ کامل هزینه ی تحصیل برای دوره ی مورد نظر در آن قید شده است) را دریافت می کنید.

قدم چهارم:

  • دانشجو برای اجازه ی تحصیل در کانادا (Canadian Study Permit) و یا ویزای سفر درخواست می کند.

* هنگامی که درخواست تحصیلی خود را ارائه کرده اید، والدین باید شرایط اقامت و نحوه ی تولیت دانش آموز را نهایی کنند

قدم پنجم:

  • دانش آموز تضمین می کند که هزینه های تحصیلی را به طور کامل پرداخت کرده است و تمام مدارک مورد نیاز را به مدیر پذیرش مدرسه حداقل 4 هفته قبل از شروع دوره ارسال کرده است

قدم ششم:

دانش آموز حداقل یک هفته قبل از شروع دوره ی مورد نظر به کانادا می رسد:

  • دانش آموزان با بخشی که مسئول هدایت و رهبری دانش آموزان بین المللی هستند، برای دریافت اطلاعات ویژه ی پردیس مورد نظر در مورد آشنایی و انتخاب دوره ها، وارد مدرسه میشوند.
تحصیل در کانادا...
ما را در سایت تحصیل در کانادا دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا,تحصل در دبیرستان کانادا, نویسنده : ghanbari highschoolatcanada بازدید : 317 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 12:22

تحصیل در کانادا و اقامت

چگونگی تحصیلات در کانادا و اقامت

زندگی خود را در کانادا بسازید(تحصیلات در کانادا و اقامت)

کانادا فرصت های خوبی برای دانش آموزان بین المللی متقاضی تحصیل در کانادا می دهد که می خواهند در طول تحصیل خود کار کنند و کسانی که می خواهند زندگی جدیدی را بعد از فارغ التحصیلی آغاز کنند.

کار کردن خارج از محوطه دانشگاه:

دانشجویانی که دارای اجازه تحصیل در دانشگاه های کانادایی هستند معمولا تا حداکثر 20 ساعت در هفته در طول ترم و تمام وقت در فرصت های معین واجد شرایط کار در خارج از محوطه دانشگاه میباشند. برای کسب اطلاعات بیشتر با دانشگاه مورد نظر خود مکاتبه کنید تحصیل در کانادا

کار کردن یک راه عالی برای:

-      کسب تجربه ی کاری با ارزش است
-      یادگیری مهارت های جدید مربوط به حرفه شما
-     تمرین زبان انگلیسی خود
-     مشارکت کردن در فرهنگ کانادایی

مجوز کار فارغ التحصیلی *PGWPP:

این برنامه دانش آموزانی را که از دانشگاه های کانادا فارغ التحصیل شده اند، قادر میسازد تا در کانادا تجربه ی کاری با ارزش کسب کنند.

Post-Graduation Work Permit Program *

تجربه ی بدست آمده از طریق PGWPP می تواند به شما کمک کند که برای اقامت دائم در کانادا از طریق برنامه ی استانی(Express Entry) واجد شرایط شوید.

تحصیلات در کانادا و اقامت دائم:

پس از فارغ التحصیلی ، دانش آموزان بین المللی ممکن است صلاحیت این را داشته باشند که برای ماندن، زندگی و کار بطور دائمی در کانادا درخواست دهند. دو راه برای اقامت دائم وجود دارد:

1.برنامه ی نامزدی استان بریتیش کلمبیا

برای فارغ التحصیلان بین المللی اخیر با پیشنهاد اشتغال، که مایل به کار در استان بریتیش کلمبیا هستند.

2.برنامه ی استانی (Express Entry)

برای دانش آموزان با حداقل یک سال تجربه کاری در موقعیت های مدیریتی، حرفه ای یا فنی در کانادا

مهاجرت به عنوان یک نیروی متخصص از طریق برنامه ی استانی(Express Entry)

طبق سایت اداره مهاجرت کانادا، مهاجران ماهر به عنوان ساکنان دائمی بر اساس توانایی آنها برای اقامت در کانادا و شرکت در اقتصاد انتخاب میشوند. این سیستم برای مدیریت اینکه چگونه افراد با تجربه ی کار ماهر برای مهاجرت به کانادا درخواست میدهند ، برنامه ی استانی یا (Express Entry) نامیده می شود.

درخواست به عنوان یک مهاجر ماهر (Skilled Immigrant)

برای درخواست به عنوان یک نیروی متخصص شما نیازمند ارائه ی مدارک زیر هستید:

1.نتایج آزمون زبان

  1. کاندید شدن برای برنامه ی استانی (در صورتی که قبلا درخواست داده اید)
  2. پیشنهاد شغلی معتبر از کارفرمای کانادایی به صورت کتبی ( در صورت وجود)
  3. اثبات این که شما پول کافی برای حمایت از خود و اعضای خانواده تان در کانادا دارید، در صورتی که همراه با شما باشند (در برخی موارد)
  4. گذرنامه معتبر ( گذرنامه های منقضی شده یا سایر اسناد مسافرتی مورد قبول واقع نمیشوند)

6.گزارش های ارزیابی مدارک تحصیلی (اگر شما این مدارک را در پروفایل برنامه ی استانی وارد کرده اید)

  1. آزمون های پزشکی

8.مدرک سوء پیشینه

  1. مدارک دیگر که در چک لیست وجود دارند

برای تکمیل اطلاعات در پروفایل برنامه ی استانی کپی هایی از این مدارک برای ارایه به اداره مهاجرت کانادا نیاز است.

تحصیل در کانادا هزینه ؟

تحصیل در کانادا...
ما را در سایت تحصیل در کانادا دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا,تحصیل در دبیرستان کانادا, نویسنده : ghanbari highschoolatcanada بازدید : 306 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 12:22

هزینه ی تحصیل در کانادا پزشکی

متوسط هزینه ی تحصیل در کانادا پزشکی

پذیرش در دانشگاه پزشکی کانادا و هزینه ی تحصیلات در کانادا پزشکی

رقابت برای ورود به دانشکده پزشکی در کانادا بسیار شدید است، بنابراین مهم است که متقاضیان تحصیل در کانادا اطمینان حاصل کنند که آنها به طور کامل نیازمندی های ورود به هر دانشکده پزشکی که آنها درخواست میکنند، را برآورده کنند.  مدارک دبیرستان متقاضی و در نهایت نوع مدرک لیسانس دوره ی مقدماتی پیش از پزشکی و مدرک تحصیلی نباید شما را از اقدام کردن برای هر دانشکده ی پزشکی باز دارد، که فراهم آورنده ی تمام پیش نیازهای تحصیلی یک دانشگاه خاص مورد نیاز باشد.  نه تنها متقاضیان تحصیل در دبیرستان کانادا باید برنامه ریزی کنند برای دیدار با تمام پیش نیازهای تحصیلی، همچنین مهم است که به تمام تاریخ مهلت ها احترام گذاشت . به طور کلی، هنگامی که درخواستی پس از تاریخ مهلت دریافت می شود، آن نادیده گرفته می شود. فایل های درخواستی ناقص ارزیابی و رد می شوند تحصیل در کانادا

دوره پزشکی در کانادا برنامه 3 تا 5 ساله است، بسته به دانشگاه ها و پس زمینه هر دانش آموز. برای سال تحصیلی 5 ساله در کانادا، سال اول سال مقدماتی است و برای دانشجویان بدون مدرک لیسانس در زمینه علوم مناسب طراحی شده است . برای ورود به برنامه ی پزشکی 4 ساله، دانش آموز باید مدرک لیسانس زیست شناسی یا سایر رشته های مرتبط با مدرک پزشکی 4 ساله قرار گیرد.

حتی اگر کانادا 17 دانشگاه پزشکی داشته باشد که برنامه های پزشکی (پزشکی، دندانپزشکی، داروخانه، پرستاری، و غیره) را به زبان انگلیسی و فرانسوی ارائه میدهند، تحصیل در رشته ی پزشکی در کانادا یکی از رقابتی ترین رشته ها در جهان است. فقط 15٪ از دانشجویان دوره ی مقدماتی پیش از پزشکی پذیرش در دانشکده ی پزشکی کانادا را دریافت می کنند. برای رسیدن به اهداف تبدیل شدن به یک دکتر، اکثر دانش آموزان کانادایی پزشکی را در خارج از کشور در کارائیب، شرق اروپا و سایر نقاط انتخاب کردن تحصیل در کانادا.

اکثر دانشکده های پزشکی نیازمند آزمون پذیرش کالج پزشکی (MCAT) بود.

(Medical College Admission Test (MCAT

آزمون پذیرش کالج پزشکی(MCAT)

MCAT یک آزمون استاندارد و چند گزینه ای است که برای ارزیابی حل مسائل، تفکر انتقادی و مهارت های نوشتاری، علاوه بر دانش مفاهیم علمی و اصول لازم برای مطالعه در پزشکی برای دانشجویان طراحی شده است.

آزمون شامل چهار بخش آزمون است: استدلال کلامی، علوم فیزیکی و علوم زیست شناسی دارای سوالات چند گزینه ای هستند و نمرات از 1 تا 15 به بالا برای هر بخش می باشد. بخش نوشتاری شامل دو مقاله است و نمره کل نمرات از کمترین J تا T است.

تست کامپیوتری در مراکز آزمون تاسیس شده در کانادا، ایالات متحده و خارج از کشور داده می شود. وب سایت را برای تاریخ و محل آزمون ها مشاهده کنید. طول کلی روز آزمون تقریبا چهار و نیم ساعت است. هزینه امتحان منظم 270 دلار در بودجه ایالات متحده برای تاریخ آزمون 2013 بود.

تحصیل در کانادا و اقامت

تحصیل در کانادا...
ما را در سایت تحصیل در کانادا دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا,تحصیل در دبیرستان کانادا, نویسنده : ghanbari highschoolatcanada بازدید : 275 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 12:21

تحصیل در کانادا برای مهاجران

تحصیل و آموزش در کانادا برای مهاجران به چه صورت می باشد

درخواست تحصیل و آموزش در کانادا برای مهاجران در کالج به عنوان یک دانشجوی مهاجر

متقاضی مهاجرت کسی است که در کانادا متولد نشده است، اما در حال حاضر کانادا را به عنوان محل اقامت خود در نظر می گیرند.  تمام برنامه های کالج ها در استان انتاریو برای مهاجرین باز است و اکثر اوقات پروسه درخواست برای متقاضیان تحصیل در کانادا که مهاجر هستند همانند متقاضیان بومی کانادایی است. با این حال، تفاوتها میتواند شامل این باشد که ممکن است در هنگام درخواست کالج از متقاضیان مهاجر درخواست شود تا مدرکی دال بر ساکن بودن در کانادا و همچنین اسناد و مدارک مرتبط با تحصیل را ارائه دهند.

تعاریف اثبات مدرکی دال بر ساکن بودن و انواع مدارک تصدیقی مورد نیاز، بسته به نوع کالج و برنامه ی تحصیلی، متفاوت خواهد بود. بنابراین شما نیاز خواهید داشت که کالج ها را به صورت جداگانه در مورد معیارهای آنها بررسی کنید. اگر قبلا آموزشی داشته اید که مرتبط است با حوزه تحصیلی ای که بهش علاقه مند هستید، ممکن است لازم نباشد که برنامه را از ابتدا شروع کنید. بسیاری از کالج ها شناخت آموزش قبلی را ارائه می دهند، اما دوباره باید مستقیما با کالج ها تماس بگیرید تا ببینید آیا واجد شرایط هستید تحصیل در کانادا

وب سایت موضوع انجمن کانادایی آموزش قبلی (CAPLA) * ، جزئیات اطلاعات تماس را برای ارائه دهندگان خدمات فراهم می کند که ممکن است بتوانند به شما در پشتیبانی از شناخت آموزش قبلی (RPL) * کمک کنند. شما لینک هایی را به خدمات اشتغال، موسسات آموزشی و سازمان های نظارتی پیدا خواهید کرد که در آن شما می توانید با ارزیابی و شناخت دانش، مهارت ها، مدارک و زبان خود، نه تنها در انتاریو، بلکه برای هر استان کانادا کمک دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شناخت آموزش قبلی، بخش زیر را در مورد ارزیابی و شناخت آموزش قبلی (PLAR) بخوانید.

The Canadian Association for Prior Leaing Assessment *

recognition of your prior leaing*

توجه: مهم نیست مهاجرانی که متقاضی تحصیل در دبیرستان کانادا هستند را با متقاضیان بین المللی اشتباه بگیرید - متقاضیان بین المللی کسانی هستند که ساکنان دائمی کانادا نیستند، اما با ویزای تحصیلی و با هدف تحصیل در کانادا هستند.

برنامه های آموزشی برای مهاجران

علاوه بر ارائه برنامه های استاندارد، کالج های انتاریو طیف وسیعی از برنامه ها و خدمات را ارائه میدهد برای حمایت از دانش آموزان مهاجری که ممکن است به دنبال بهبود مهارت های خاص باشند. این برنامه ها ترفیع علم و زبان و همچنین آموزش حرفه ای دیگر را برای کمک به مهاجران برای به دست آوردن اشتغال بامعنا و مجوز حرفه ای در کانادا را فراهم می کند.

ما دسته هایی از برنامه های زیر را معرفی کرده ایم. لطفا توجه داشته باشید که به غیر از دانشنامه های تحصیلات تکمیلی، بسیاری از برنامه های این دسته ها شما را مستلزم این خواهد کرد که به جای سایت ontariocolleges.ca  مستقیما به کالج هایی که آن برنامه ها را ارائه میدهند، درخواست دهید.

هزینه تحصیل در کانادا پزشکی

تحصیل در کانادا...
ما را در سایت تحصیل در کانادا دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا,تحصیل در دبیرستان کانادا, نویسنده : ghanbari highschoolatcanada بازدید : 296 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 12:21

تحصیل در کانادا بهتر است یا استرالیا

طبق تحقیق تحصیل  در کانادا بهتر است یا استرالیا

کجا تحصیل کنیم (تحصیل و آموزش در کانادا بهتر است یا استرالیا): تحصیل در کانادا در مقابل استرالیا

اگر در نظر دارید در خارج از کشور در یک دانشگاه یا کالج تحصیل کنید ، یک فرایند تصمیم گیری چند مرحله ای وجود دارد که شما باید بوسیله ی آن تصمیم بگیرید که هدف نهایی برای شما و خانواده چیست. همانطور که توسط Nello Angerilli از دانشگاه واترلو توضیح داده شد، احتمالا باید انتخاب های زیر را انجام دهید:

آیا تمایل به ادامه تحصیل در خارج از کشور دارید؟

واضح است که هزینه ها و مزایای رفتن به یک کشور خارجی برای تحصیل در دبیرستان کانادا و یا تکمیل یا شروع تحصیلات تکمیلی شما وجود دارد. هزینه در اکثر کشورهای انگلیسی زبان مانند استرالیا، کانادا، ایالات متحده آمریکا و انگلستان، مربوط به هزینه خانه می شود، که این هزینه برای مدرک کارشناسی 150000 تا 250000 دلار آمریکا است. مزیتش این است که شما به زبان انگلیسی آموزش خواهید دید (فرض کنید یک کشور انگلیسی زبان را انتخاب می کنید)، و با آن کشور آشنا می شوید و  دوستان و آشنایانی پیدا خواهید کرد که ممکن است وقتی که در جستجوی کار هستید به شما کمک کنند. علاوه بر این، شما یک مدرک از موسسه ای را دریافت خواهید کرد که توسط کارفرمایان، بسته به رتبه بندی مدرسه، در کشور شما و همچنین دیگر کشورها به رسمیت شناخته شده است تحصیل در کانادا

دوست دارید در چه کشوری تحصیل کنید ؟

یک واقعیت مهم اشاره شده توسط Angerilli، یک مدیر دانشگاه با دهه ها تجربه در چندین کشور، رتبه بندی کلی OECD نظام آموزشی کشور است. كشورهايي كه رتبه ی كلي بالايي دارند، اختلاف کمی در كيفيت آموزش بين دانشگاه هاي رتبه بالا و پایین دارند. این بدان معنی است که اگر به انتخاب خودتان به مدرسه نرفته اید، انتخاب دوم یا حتی انتخاب سوم شما همچنان آموزش عالی را نیز ارائه خواهد داد. برنامه ارزیابی دانشجویان بین المللی یا PISA  ، توانایی بچه های 15 ساله در خواندن، ریاضی، علم و حل مسئله را آزمایش میکند. این را می توان به عنوان یک پروکسی برای کیفیت اولیه سیستم آموزشی یک کشور را دید.  برای تحصیل در کانادا در سال 2012، کانادا رتبه ی  9 را کسب کرد. (چین رتبه بندی های جداگانه ای برای سرزمین اصلی چین، هنگ کنگ و ماکائو را ایجاد می کند و ما لیچن اشتاین را به دلیل اندازه آن بسیار کوچک محروم کرده ایم). هنگامی که نیوزیلند در رده 19 قرار داشت، استرالیا دقیقا پیش از ایرلند در رده 15 قرار گرفت. انگلیس در رتبه 22 قرار گرفت، در حالی که ایالات متحده آمریکا بطور ناامید کننده در رتبه ی 32 قرار گرفت با میانگین نمره PISA که کمی کمتر از میانگین OECD بود. در حالی که روشن است که در اکثر سیستم های رتبه بندی، دانشگاه های ایالات متحده آمریکا 10 رتبه ی بالا را کسب کرده اند، تغییرات در کیفیت آموزش در سراسر تعداد زیادی کالج ها و دانشگاه ها در ایالات متحده آمریکا چیزی است که باید نسبت بهش آگاهی داشت.

تحصیل در کانادا برای مهاجران 

تحصیل در کانادا...
ما را در سایت تحصیل در کانادا دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا,تحصیل در دبیرستان کانادا, نویسنده : ghanbari highschoolatcanada بازدید : 312 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 12:20

تحصیل در کانادا هزینه

درباره ی تحصیل و هزینه های آموزش در کانادا 

کانادا یکی از محبوب ترین مقصد های جهان برای دانشجویان بین المللی است، ارائه انواع تجربه ها و فرصت های متنوع در یک کشور شناخته شده به دلیل گسترده آن، شهرهای چند فرهنگی و زیبایی طبیعی. اگر می خواهید در تحصیل  در کانادا هزینه کنید، خبر خوب این است که هزینه های تحصیلات معمولا ارزان تر از سایر مقاصد انگلیسی زبان (ایالات متحده، انگلستان و استرالیا) هستند، گرچه هنوز هم نسبت به سایر کشورها بسیار بالا هستند. تحصیل در کانادا
شورای وزیران آموزش و پرورش کانادا (CMEC) یک ابزار آنلاین مفید ارائه می دهد که دانشجویان بین المللی آینده را قادر می سازد به سرعت هزینه های تحصیل در دانشگاه های مختلف کانادا را محاسبه کنند و همچنین راهنمایی در مورد اسناد مورد نیاز برای پذیرش گفتن.

هزینه ها در کانادا

دانشگاه های کانادا هزینه های خود را تعیین می کنند و این به چندین عامل بستگی دارد: برنامه ای که در آن تحصیل می کنید، آیا شما یک دانش آموز بین المللی هستید ویا در کشور خود تحصیل می کنید و آیا شما در مقطع کارشناسی ارشد مطالعه می کنید یا مقطع دکترا. طبق آخرین گزارش آمار کانادا، هزینه تحصیلات در کانادا به طور متوسط 3.1 درصد برای دانشجویان بومی در مقطع کارشناسی در سال 2017 و 2018 افزایش یافته است. هزینه تحصیل در کانادا در در استان انتاریو گران ترین هزینه تحصیل است، در حالی که دانشجویان بومی در مقطع کارشناسی به طور میانگین 8454 دلار در سال هزینه می کنند. اگر شما یک شهروند کانادا هستید که در کانادا و تحصیل در بیرستان کانادا تحصیل می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که به طور متوسط هزینه تحصیلی 6،571 دلار کانادا برای سال تحصیلی برای مدرک کارشناسی و 6907 دلار کانادا برای سال تحصیلی برای تحصیلات تکمیلی پرداخت کنید.

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در کانادا

طبق آمار کانادا، میانگین هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی در سال 2017 و2018 میلادی 25.180 دلارکانادا و 20.540 دلار آمریکا در سال است. دوره های هنر و علوم انسانی ارزان تر هستند، در حالی که موضوعاتی مانند مهندسی و پزشکی از جمله گران تر هستند (به طور متوسط 28.625 دلار کانادا (~23.340 دلار آمریکا) در سال). هزینه های دوره های تجاری و مدیریتی پایین تر از میانگین ملی است، در حدود 24.683 دلار کانادا و در حدود 20.120 دلار آمریکا در سال است تحصیل در کانادا
هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کانادا
اگر میخواهید در سطح تحصیلات تکمیلی تحصیل کنید، هزینه تحصیلات معمولا کمتر است و بسته به برنامه شما متفاوت است. کانادا آمار متوسط هزینه تحصیلات تکمیلی را در سال 2017 و 2018 حدود 16.252 دلار کانادا تعیین می کند که حدود 13.250 دلار آمریکا است. همانطور که در سراسر جهان است، برنامه های اجرایی MBA به طور کلی گران تر است، متوسط هزینه درحدود51.891 دلار کانادا (~42.440 دلار آمریکا) است، در حالی که MBA های معمولی به طور متوسط هزینه ای در حدود 29.293 دلار کانادا (~ 23.900 دلار آمریکا) دارند.

هزینه زندگی در کانادا

اگرچه شرایط ویزای دانشجویی کانادایی می گوید شما باید حداقل 10.000 دلارکانادا (~ 8.100 دلار آمریکا) و یا 11.000 دلارکانادا (~ 8.900 دلار آمریکا، اگر در کبک تحصیل می کنید) به همراه داشته باشید. به علاوه هزینه های تحصیل، احتمالا شما نیاز پیدا کنید به بودجه بسیار بیشتر از این برای هزینه های زندگی خود. هزینه های زندگی شما به میزان قابل ملاحظهای بستگی به مکان و عادتهایتان دارد، زیرا شهرهای بزرگ معمولا برای زندگی بهتر هستند.

مدارس خصوصی و دولتی کانادا

تحصیل در کانادا...
ما را در سایت تحصیل در کانادا دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا,تحصیل در دبیرستان کانادا, نویسنده : ghanbari highschoolatcanada بازدید : 322 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 12:19

تحصیل در رشته پزشکی در کانادا

درباره ی تحصیل در رشته پزشکی در کانادا

یکی از محبوب ترین موضوعات برای دانشجویان بین المللی تحصیل در رشته پزشکی در کانادا است و بسیاری از مردم به دلیل سطح بالای زندگی و شهرت مدرن در کانادا به مطالعه پزشکی می پردازند. بسیاری از مدارس پزشکی کانادا دارای امکانات عالی هستند و ارتباطات ما با آنها سبب می شود که دانشجویان بین المللی بتوانند به راحتی درخواست پذیرش بدهند تحصیل در کانادا

شرایط ورود برای مدارس پزشکی کانادا بین هر موسسه متفاوت است و دانشگاه های زیر تنها کسانی هستند که در حال حاضر دانشجویان پزشکی بین المللی را قبول می کنند:

Dalhousie, McGill, McMaster, Memorial, Queen’s, San Juan Bautista, Central del Caribe, Laval, Montréal, Sherbrooke, Toronto

این یک راهنمای کلی است که دانشگاه ها در هنگام نوشتن دانشجویان بین المللی پذیرفته اند. در نظر داشته باشید که سیاست دانشگاه تغییر می کند و برخی دانشگاه ها موافقت نامه ای با ملت های خاص برای ثبت نام بیشتر شهروندان خود دارند.

دانش آموزانی که قصد تحصیل در کانادا را دارند و زبان اول آنها انگلیسی نیست باید دارای اثبات قابل اطمینانی از تسلط شان بر زبان انگلیسی باشند. این را می توان با استفاده از یک آزمون ارزیابی انگلیسی TOEFL، IELTS، MELAB یا CAEL بدست آورد. سایر آزمایشها ممکن است توسط موسسات خاص پذیرفته شوند، اما شما باید قبل از زمان آن را بررسی کنید.

دانشجویان بین المللی نیز باید اطمینان حاصل کنند که قبل از درخواست، تست پذیرش پزشکی را دریافت کرده اند. این آزمون را می توان در ایالات متحده، کانادا، و یا خارج از کشور انجام داد، این آزمون استفاده می شود برای اندازه گیری حل مسئله، تفکر انتقادی وپایه دانش علمی. هر مدرسه پزشکی دارای الزامات متفاوت در مورد نمره ای است که باید انجام دهید از 8.7 برای غرب انتاریو تا 30 برای مک گیل است.

گرفتن مدرک پزشکی در کانادا 3 تا 5 سال زمان میبرد البته با توجه به نوع دروسی که شما دنبال می کنید و شایستگی هایی که شما قبلا از خود نشان داده اید. بسیاری از دوره های یک سال اول شامل کارهای مقدماتی است که بیشتر برای دانش آموزان بدون مدرک لیسانس در یک علم مناسب طراحی شده است. ورود به یک برنامه پزشکی چهار ساله نیاز به حداقل یک مدرک لیسانس در زیست شناسی یا یک زمینه مناسب دارد تحصیل در کانادا

دانش آموز بین المللی که در کانادا در رشته پزشکی تحصیل می کند، به برخی از بهترین محیط های آموزش پزشکی در جهان دسترسی خواهند داشت.

تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان 

تحصیل در کانادا...
ما را در سایت تحصیل در کانادا دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا,تحصیل در دبیرستان کانادا, نویسنده : ghanbari highschoolatcanada بازدید : 354 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 12:19

تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان

تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان به چه صورت است

آیلتس دیگر مانع ورود به برخی از دوره های دانشگاه کانادا نیست(تحصیل و آموزش در کانادا بدون مدرک زبان)

بدبینی در مورد تحصیل در دانشگاه های بین المللی بخاطر گروهی از امتحاناتی نظیر TOEFL، IELTS، GRE، GMAT و غیره میباشد. این امر اغلب وظیفه ی سنگینی میباشد برای دانشجویانی که مکررا در این آزمون ها شرکت میکنند و برای کسب نمرات بهتر و پذیرش در دانشگاه های برتر آماده میشوند. برای اینکه دانش آموزان بتوانند پذیرش را آسان تر کنند، چندین دانشگاه کانادا شروع به چشم پوشی از الزامات نمرات برخی از این آزمون ها کرده اند. یکی از این چشم پوشی های مشهور آزمون آیلتس است تحصیل در کانادا

چرا ؟

دانشگاه های کانادایی متوجه شده اند که دانش آموزانی که دوره های خود را از یک موسسه آموزشی شناخته شده دریافت کرده اند و آموزش های خود را به زبان انگلیسی دریافت کرده اند، اغلب سطح خوبی از دانش انگلیسی را نشان می دهند (خواندن، نوشتن یا مهارت صحبت کردن ). به این ترتیب، آنها احساس کردند که از تست مهارت در زبان انگلیسی مانند IELTS دوری کنند که حداقل امتیاز مورد نیاز 6.0 را دارد، به منظور اینکه درخواست برای تحصیلات عالی در کانادا را برای دانشجویان آسان کنند.

دانش آموزان به مهارت زبان انگلیسی ادعا می کنند

دانش آموزانی که برای دانشگاه های کانادایی درخواست میکنند که نیازی به ارائه نمره ی IELTS ندارند، با این حال، باید مدارک خاصی برای حمایت از ادعای خود از مهارت زبان انگلیسی را ارائه دهند. این ممکن است شامل گواهی های لازم، اسناد و مدارکی باشند که بیان کنند زبان آموزشی در اولین یا آخرین درجه تحصیلی، ریز نمرات و موارد مشابه انگلیسی بوده است.

تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم

دانشگاه های برتر که نیازی به نمرات IELTS ندارند

برخی از قوانین کلی که مقرر میکنند نمره ی IELTS ضروری نیست، زبان مادری دانش آموزانشان انگلیسی است. یا دانش آموزانی که از کشورهای غير انگليسی سر در آورده اند، در سه يا چند سال متوالی آموزش رسمی تحصیلی به زبان انگليسی دیده اند. علاوه بر این، دانش آموزانی که در سطح O یا Aسطح تحصیلات خود را به پایان رسانده اند، معافیت IELTS را نیز دریافت می کنند. دانشگاه های خصوصی مجموعه ای از معافیت ها و الزامات لازم برای اثبات مهارت زبان انگلیسی متقاضی را دارند. در لیست زیر دانشگاههای کانادا که این معافیت را ارائه می دهند را میتوانید ببینید تحصیل در کانادا :

  • University of Saskatchewan
  • Brock University
  • Carleton University
  • University of Winnipeg
  • University of Regina
  • Memorial University
  • Concordia University

اگر نمره ی آیلتس ارائه نشود، آیا صدور ویزا مانعی خواهد داشت؟

کانادا مقررات جدید ویزای دانشجویی را معرفی کرده است که نه تنها اطمینان حاصل می کند که دانشجویان بین المللی در واقع در دانشگاه های کشور تحصیل می کنند، بلکه همچنین به آنها سطوح خاصی از آزادی برای کار کردن می دهد. به عنوان مثال، در حالی که دانش آموزان آتی فقط باید نشان می دادند که قصد تحصیل در کانادا را دارند، در حال حاضر آنها باید در کالجی ثبت نام کنند که دانشجویان بین المللی ای را میپذیرد که واجد شرایط دریافت ویزا باشند. از این رو، دانشجویانی که برای گرفتن ویزا بدون ارائه نمرات IELTS اقدام میکنند، باید ثبت نام خود را در دانشگاه انتخابی شان تضمین کنند که مستلزم ارائه ی آیلتس نیست. در حالی که کالج انتخابی آنها نامه ی پذیرش را فراهم می کند، دانش آموزان ممکن است مدارک مورد نیاز برای اثبات مهارت زبان انگلیسی خود در هنگام درخواست برای ویزای دانشجویی را فراهم کنند.

تحصیل در کانادا...
ما را در سایت تحصیل در کانادا دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا,تحصیل در دبیرستان کانادا, نویسنده : ghanbari highschoolatcanada بازدید : 318 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 12:18